Kunnanhallituksen puheenjohtajan puheenvuoro

Nyt käymme kohti valoisempia aikoja ja minulla on ilahduttava uutinen kertoa, että kunnan viime vuoden tulos on positiivinen + 26,9 miljoona. Suuri ylijäämä tarkoittaa, että voimme maksaa pois koko toimintasuunnitelman, joka tehtiin vuosien 2019-2020 negatiivisten tulosten jälkeen.

Toimintasuunnitelmaa laadittaessa suunnittelimme, että sen toteuttaminen vie viisi vuotta, mutta olemme siis onnistuneet tavoitteessamme vain kahdessa vuodessa. Sekä minä että kollegani kunnanhallituksessa esitämme nämä luvut erittäin ylpeinä ja ne antavat meille suurta luottamusta tulevaan vuoteen.

Jos alamme katsoa eteenpäin, odotan innolla kevätmarkkinoita, jotka on suunniteltu 23.-24.4. Siellä kunta sponsoroi markkinoita järjestävää keskusyhdistystä maksamalla suuren osan liikenneviranomaisen sulkemiskustannuksista.

Terveysportaat on suunniteltu valmistuvan koulun päättäjäisiin kesäkuussa. Projektia on odotettu pitkään ja odotan innolla valmiiden portaiden vihkimistä ja esittelyä juuri parahiksi kesää ajatellen

Hyvää kesän odotusta teille kaikilla!

Anneli Mylly
Kunnanhallituksen puheenjohtaja