Kesäterveiset kunnanhallituksen puheenjohtaja Anneli Myllyltä

Degerforsin kunta ja kunnanhallituksen puheenjohtaja Anneli Mylly (V) toivottavat hyvää kesää kaikille kuntalaisille.

Sekä kunnalla että asukkaillamme on rankan kevään jälkeen nyt vihdoinkin loma-aika. Toivon, että teillä kaikilla on mahdollisuus käydä mökeillänne, telttailla, lähteä matkaan asuntovaunulla tai viihtyä kotona puutarhassa . Tiedän, että monet teistä odottavat innolla rantaelämää ja auringonottoa, kirjan lukemista varjossa tai talon ja kukkapenkkien ympärillä puuhailua.

On tärkeää viettää tätä ylimääräistä aikaa läheisten kanssa ja ennen kaikkea se, että voi itse päättää, miltä päivät näyttävät. Nyt on mahdollisuus mennä takaisin nukkumaan puhtaalla omallatunnolla, kunnes haluaa itse nousta ylös (jos kotona ei ole pieniä lapsia, jotka kaipaavat huomiota), antaa illallisen viedä oman aikansa tai vain kulkea aamutakissa.

Tämän myötä toivotan teille kaikille oikein mukavaa kesää ja sitten katsotaan mitä syksy tuo tullessaan.

Hyvää kesää ja lomaa toivoo
Anneli Mylly