Uusi ravustuspäivä 2023

Kunta kutsuu Degerforsin asukkaat ravustukseen Letälvenissä 29. syyskuuta 2023. Ilmoittautua voit 25.9. lähtien ja mertojen nouto tapahtuu osoitteessa Industrigatan 8 Degerforsissa. Yksi kohta kotitaloutta kohti on voimassa ja maksat maksun paikan päällä noutaessasi merrat.

Kunta peruutti ravustuksen elokuussa Letälvenissä korkeitten vesivirtojen vuoksi, mutta nyt vesivirta näyttää paremmalta ravustuksee ja kutsumme kaikki asukkaat kalastamaan rapuja. Jos vesivirtaukset taas muuttuvat, perumme tämän vuoden ravustuksen.

Ilmoittautuminen ja mertojen nouto

25. syyskuuta klo 15.00-16.00 voit tulla Resurssiyksikön tiloihin osoitteeseen Industrigatan 8 ilmoittautumaan ja noutamaan merrat. Viiden merran rekisteröinti ja vuokraus maksaa 200 kruunua ja voit maksaa Swishillä tai tasarahalla.

Palvelemme saapumisjärjestyksessä, ja yksi kohta kotitaloutta kohden on voimassa.

Ravustus 29.9

Kun olet ilmoittautunut, maksanut ja noutanut mertasi, olet tervetullut laittamaan ne kalastuskohdallesi 29.syyskuuta.

Till toppen av sidan